110730
Książka
W koszyku
(Administracja Publiczna Biblioteka)
Jak skutecznie dotrzeć do mieszkańców miasta lub gminy za pomocą serwisów społecznościowych i blogów? Jak stworzyć i prowadzić na Facebooku, Twitterze, YouTube czy Google+ profil, który będzie wizytówką jednostki lub urzędnika? W jaki sposób odpowiadać na negatywne komentarze pojawiające się na oficjalnym fanpage’u? Dzięki przewodnikowi każdy przedstawiciel administracji publicznej uniknie najczęstszych błędów popełnianych podczas komunikowania się z obywatelami za pośrednictwem mediów społecznościowych. Dowie się też, jak wykorzystywać social media w codziennej pracy, na przykład do promocji wydarzeń odbywających się w mieście i regionie, zwiększania zaangażowania mieszkańców w akcje społeczne czy pozyskiwania opinii na temat funkcjonowania urzędu. Przewodnik jest skierowany do wszystkich osób, które odpowiadają za promocję instytucji państwowych i samorządowych. Przyda się także politykom, radnym oraz innym osobom publicznym, prowadzącym lub mającym zamiar stworzyć profil w mediach społecznościowych.
Status dostępności:
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35/85 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 234-248.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej