111399
Book
In basket
(Wiek informacji : ekonomia, społeczeństwo i kultura / Manuel Castells ; t. 2.)
Drugi tom trylogii Wiek informacji: gospodarka, społeczeństwo i kultura. Autor podejmuje w nim jeden z najbardziej węzłowych tematów współczesności, a mianowicie kwestię tożsamości. Analizuje znaczenie tożsamości kulturowych, religijnych i narodowych dla społecznej samoidentyfikacji jednostek, a także dla tworzenia przez nie organizacji oddolnych. Badając, jak działają tzw. nowe ruchy społeczne na przykładzie ruchów ekologicznych, feministycznych czy działań alterglobalistów, pokazuje jednocześnie kryzys państwa narodowego i trudności, jakie napotyka współczesna demokracja.
Availability:
Czytelnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 316/141 (1 egz.)
Notes:
Tyt. oryg.: Power of identity, 2004.
General note
Tyt. oryg.: The power of identity, 2004.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 419-448. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again