110823
Książka
W koszyku
Wprowadzenie Część I. Podstawowe pojęcia i modele: 1. Komunikowanie społeczne; 2. Środki i formy komunikowania; 3. Modele procesu komunikowania; Część II. Początki i rozwój badań: 4. Prekursorzy; 5. Aktualne tendencje; 6. Media a struktura społeczna; Część III. Analiza funkcjonowania mediów masowych: 8. Działanie i organizacja mediów; 9. Przekazy masowe a wartości społeczne;10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego; Cześć IV. Komunikowanie masowe a system społeczny: 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy; 13. Ku społeczeństwu medialnemu;
Status dostępności:
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316/35 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej