110647
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Nowe kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) nie jest kolejnym modelem zarządzania lecz nicią przewodnią w realizacji sprawdzonych metod, takich jak proces ciągłego ulepszania (PCU), reengineering i zarządzanie jakością zgodne z ISO 9000. Poczynając od analizy własnej pozycji przedsiębiorstwa wobec konkurencji każdy, stanowiący odrębną całość, rozdział objaśnia kolejny etap wprowadzania TQM. Zależnie od sytuacji danego przedsiębiorstwa można wybierać odpowiednie rozdziały i zastosować opisane w nich metody. W tej książce przeczytacie Państwo jak polepszyć jakość produktów, skrócić o połowę długość cyklów produkcyjnych i zminimalizować koszty. Wszystkie opisane metody zostały wypróbowane i zoptymalizowane w wieloletniej praktyce. Hans H. Steinbeck jest kierownikiem TQM i zarządzania środowiskiem w IBM Deutschland Produktion GmbH. Uzyskane pod jego kierunkiem usprawnienia w zakresie jakości, czasu i kosztów stanowią w Niemczech przykład modelowych rozwiązań.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł. podtyt.: doświadczenia praktyczne z IBM Niemcy
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., akty prawne. - Indeks
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej