110643
Książka
W koszyku
Książka wychodzi naprzeciw niezbędnej potrzebie edukacji ekonomicznej społeczeństwa. Ma uzupełnić lukę w zakresie wiedzy o gospodarce i mechanizmach nią kierujących, powstałą w wyniku gwałtownego przeskoku z systemu centralnie planowanego do rynkowego. Prezentuje wiedzę ogólnoekonomiczną i praktyczną w zakresie marketingu, finansów i zarządzania przedsiębiorstwem. Ma ułatwić przekroczenie progu wyższych uczelni ekonomicznych, wydziałów prawa, a także wyższych uczelni technicznych i rolniczych, wymagających coraz więcej wiadomości ekonomicznych od studentów pierwszych lat studiów. Korzystać z niej mogą również słuchacze wyższych szkół biznesu oraz uczestnicy kursów dokształceniowych w dziedzinie ekonomii i zarządzania. Sięgać mogą do kompendium wszyscy, dla których używana obecnie terminologia ekonomiczna i handlowa nie jest dostatecznie jasna lub wręcz obca. Znajdują się w nim nie tylko definicje owych pojęć, ale także omówienia ich zastosowania w rzeczywistym kontekście gospodarczym. Książka koncepcją edytorską nawiązuje do wydanego już Kompendium wiedzy o społeczeństwie, państwie i prawie.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej